Lieve Groots! klant,
Zoals vele bedrijven willen ook wij jullie een update geven over hoe wij als bedrijf met het Corona virus omgaan. Het is voor iedereen een spannende tijd, ook voor alle ondernemers.
Hoe kunnen wij elkaar in deze onzekere periode helpen?
Wij treffen de volgende maatregelen voor onze klanten en personeel:
- Intern houden we vast aan onze strenge hygiëne voorschriften. We maken alle deurklinken, toetsenborden, pinautomaat etc. extra goed schoon. Er staat een pompje hygiënische handengel op de toonbank voor iedereen die daar gebruik van wil maken.
- Wij houden de gezondheid van ons personeel goed in de gaten. Indien nodig blijft diegene thuis. Gelukkig is niemand van ons team ziek of vertoont ziekteverschijnselen.
- Wij volgen tevens de richtlijn van de overheid: Regelmatig en goed de handen wassen, hoesten en niezen doen wij in de elleboog en papieren zakdoekjes worden gebruikt. We schudden ook geen handen maar verwelkomen je met een glimlach.
- Wij willen extra service verlenen door de reeds bestelde artikelen kosteloos naar onze klant toe te sturen indien zij niet zelf kan of wil langskomen.
Hoe kun jij ons in deze onzekere periode helpen?
- Blijf gewoon bij ons langskomen je niet ziek bent of verschijnselen vertoont.
- Help ons door jouw reeds bestelde kleding af te halen of door ons op te laten sturen.
- KOOP, EET EN BESTEL LOKAAL! Steun je kleine ondernemingen in de buurt. Op deze manier gaan de zaken door en maken we het risico kleiner dat ondernemingen kopje onder gaan.
Wij zijn jullie heel dankbaar als jullie, onze vaste klant, onze Groots! ambassadeurs, die ons een warm hart toe dragen, ons ook in deze tijden blijven bezoeken! Hetzij fysiek, hetzij via de socialmedia kanalen.
Tot slot willen wij nog toevoegen dat wij iedereen die door dit virus direct en indirect getroffen is heel veel sterkte wensen. Laten we naar elkaar uit kijken en onze krachten bundelen om hier gezamenlijk positief uit te komen.
Heel veel liefs, Fatima, Sjaan en Petra
